close
標題:

我係band幾?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

中文A 英文B 數學A 常識A 普通話A 音樂A 體育A 美勞B 電腦A 我考全級23 雖然我英文係B 但分grade如下: 英文讀本 B 英文默書 A 英文聆聽 A 英文會話 C 英文Oral一直以來都很差 我的獎項不太多 請幫我找適合我的中學(小學->中學)

最佳解答:

你住邊區架?如果係沙田區個話,我建議你讀胡忠中學(http://www.plkwcc.edu.hk/),至於其他區,我就唔太清楚,唔好意思。 2009-09-03 18:02:54 補充: 我都認為你應該係BAND1,不過BAND1既都係英文中學,而你既英文Oral一直以來都很差,所以你讀英文中學會好唔方便,都係讀中文中學好啲!

其他解答:

BAND 1- 2 , 吾可以話 一定系 BAND 1 因為 中英數都好重要 , 而你英文會話 C淨少少 ! 就算考全級23 , 都未必入到 BAND 1 所以要系英文到著手 : 要搵同學多練習 / 睇多 D 英文書 ! 2009-09-05 19:34:13 補充: 吾一定要搵BAND 1 讀 , 會令自己好大壓力同辛苦 ! 其實BAND 2-3 學校都好好 ! 青年會都吾錯 !|||||你去中華基金中學讀就最好不過啦 中華基金中學need this人才|||||you is band1,可以讀鄉議局/商會/盧中/趙律修/田家炳等school!!!|||||I think you are band one because 如果你係1-70名,應該係BAND1, 不過我唔知道你適合的中學係..... ~如有錯誤,請你CORR~ ~你可以唔信我,因為我都唔一定RIGHT!~
arrow
arrow

    thhzpvx 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()