標題:

拍拖應該男仔畀晒錢, 定係AA制?

發問:

拍拖應該男仔畀晒錢, 定係AA制?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

拍拖雙方面既.. 唔可以1方俾哂$ 有時你俾下,有時我俾下囉 你送野俾我.我又送番d野俾你 好似會balance d AA制好似有條線咁-0-

其他解答:

緊係男仔畀晒錢|||||唔理食乜,最好一人比一餐!大家都唔係百萬富翁,又冇話邊個欠邊個,公平啲好,咁會比對方感覺到你的關懷同會同對方共同負擔!|||||咁梗係男仔比錢啦, 如果大家感情穩定既, 女仔間唔中比下都應該既! 男仔個肩膀點解會闊d就係咁解之嘛, 做男人係要承擔架!|||||我同以前個女朋友拍拖, 係我比晒錢... 所以呢點我可以話比你知, 如果你男朋友好多錢就無咩問題, 但係如果唔係就唔好啦, 咁椒對方會有壓力架, 因為佢一出街就要比2份錢, 咁樣你叫佢出唔出街好呢 最好ge都係, 佢講你睇戲, 你請下佢食飯囉, 都係以男仔比多最多, 因此我覺得男人係有責任係度的, 記住唔係大男人個隻啊^^ 希望可以幫到你解決你ge問題啦|||||拍拖係雙方嘅, 唔一定係男方比晒錢. 可以一人一次. 您請下我, 我又請番您. 如果AA制就好似唔係拍拖囉. 同埋好似.....有點隔膜.|||||拍拖開頭大家都還沒太熟,所以男方會有風度地支付所有錢 而大家日漸熟時,就會不介意男或女付款|||||睇情況, 起初男方俾晒,及後女方覺得不好意思她都會負擔一些,苦果次次都係你俾,你好快會破產。|||||拍拖應該AA制,男仔畀晒錢不太好,只會令男仔應為你甚麼要靠佢
arrow
arrow

    thhzpvx 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()