close
標題:

不知點解我做左幾日工變得好有禮貌!!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

你地覺得是好事定是什麽:lll??

最佳解答:

我初初出嚟做嘢0既時候都係咁~ 我諗都好正常啫~ 做嘢做得耐咗, 就會多返自己0既諗法同原則, 但係都會好婉轉咁表達出嚟, 呢啲都係正常0既過渡啫~ 我而家呢份工要睇住啲好麻煩0既人, 所以我由最初好有禮貌... 變得Firm咗... 因為太焾會俾人蝦~ 不過我諗係我份工0既性質係咁啫~

其他解答:

呵呵!恭喜你啦!你係代表香港既一份子,今時今日咁既態度係啱既,証明你對工作既態度好有明確既方向,如果有人讚,你覺得係咪一件好事呀?|||||當然係好事啦...同埋你對於第日打其他工都有好處 係學校更加吾洗講啦...可能有D人會覺得咁係擦鞋 其實都吾係GE,,,只係形式上打聲招呼...畀人GE感覺好D咁解 所以絕對係一件好事唷..!|||||你係咪初初出黎做野呀?又或者係咪你公司好嚴所以禮貌左?但都係好事,起碼你自己都覺得自己有禮貌左。|||||好!!!証明你好投入呢份工作!
arrow
arrow

    thhzpvx 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()