close
標題:

咩係4X5相機?

發問:

請問咩係4X5相機? 佢同平時影開相既DSLR有咩分別,聽講佢影出來既PRODUCT相,特別靚,而且沒有透視,請問係咪? 而我地平時用開既DSLR機,又可否做到4X5相機既功能?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

4 X 5相機就即係底片的呎吋是4吋 X 5吋.比起全片幅既DSLR既36 x 24mm感光完件仲要大好多.所以畫質非常好. 4 X 5大型觀景相機 底片是用45英吋的頁式底片,一個片夾通常僅能裝一張(也有雙面兩張等),這種相機底片大,畫質好, 此外, 它的相機機身可以移軸調整透視, 因此, 產品攝影、建築攝影多用4 x 5相機, 而若要更好的畫質有810規格的,相機結構雷同,由於使用比較笨重, 所以以攝影棚內為主。 http://content.ndap.org.tw/index/?p=167&page=7 平時用開既DSLR其實都可以有修正透視既功能,只要加上移軸鏡頭便可以.

其他解答:
arrow
arrow

    thhzpvx 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()