close
標題:

如何令自已憎恨的人變成''犯眾憎''?

發問:

如題...甘呢個人以前就同我超Friend, 稱兄道弟, 無論我發生咩事都同呢個人分享, 有一日, 如常同佢傾電話, 甘佢講講下... (:你有好多人講你壞話...) 跟住我問佢有誰同話我D咩, 跟住佢就講左一大堆野...跟住一日覆一日, 日日都係甘不得止, 佢仲同其他人講我成日講大話同我成日講其他人ge壞話... 跟住之後我同佢返過好多次面, 但次次都要我say sorry先, 好! 冇所謂... , 最後一次返面真係炒得好大, 佢搵人係Facebook鬧我、佢係甘同人講我D壞話... 我喊左一大輪, 之後call佢問佢咩事 點解要甘對我 , 跟住佢話我自已心知肚明 依家佢先係人緣好... 顯示更多 如題... 甘呢個人以前就同我超Friend, 稱兄道弟, 無論我發生咩事都同呢個人分享, 有一日, 如常同佢傾電話, 甘佢講講下... (:你有好多人講你壞話...) 跟住我問佢有誰同話我D咩, 跟住佢就講左一大堆野...跟住一日覆一日, 日日都係甘不得止, 佢仲同其他人講我成日講大話同我成日講其他人ge壞話... 跟住之後我同佢返過好多次面, 但次次都要我say sorry先, 好! 冇所謂... , 最後一次返面真係炒得好大, 佢搵人係Facebook鬧我、佢係甘同人講我D壞話... 我喊左一大輪, 之後call佢問佢咩事 點解要甘對我 , 跟住佢話我自已心知肚明 依家佢先係人緣好 仲話我''人妖、娜型...'' 我真係好hurt丫... 我真係好想佢犯眾憎丫... 救救幫下我~ 更新: 回紅孩子: 搵一個更好的FRIEND係好難架, 加上我己經甘多人憎... 回鳳珍: 在我學校中''扮哂可憐咁''係禁忌來的...

最佳解答:

告訴給訓導,你依家要想的不是令自已憎恨的人變成''犯眾憎'',而是解決這個問題 至於報仇嗎?,君子報仇十年未晚,可以從長繼議,一邊要保持良好人際關係,一邊要 策劃報仇計畫 1)上fb跟她裝和好 2)冤往她 3)安排一個裝是對你的朋友一見鍾情的男孩,慢慢地欺騙她,然後恨恨地跟她分手

其他解答:

其實我同你都係同一種事例 我仲要係2個人講我壞話 可能我可以幫到你. 依種人你唔需要花心思落佢到.可能佢人氣高 所以大家都幫住佢呢? 人係咁架喇.你唔需要令佢變犯眾憎 因為依件係好難既事 同埋搞泥都冇用 你只可以當佢既說話耳邊風 你要知道一定會有人相信你架! 唔好為左一個FD而令自己咁唔開心 因為根本唔值得架! 你只可以忍.你應該唔係得一個FD掛? 就算係學校出面應該都有FD?老套D講 學校係學習既地方 我試過俾全級既人反我 我係照番學 咩都唔理. 你番學校係為左學習 而唔係為依樣野煩惱 你緊記依樣野 只會令你更嬲更唔開心 可能令你更小心眼tim! 你睇下仲有冇人信你?一定有既 咁個D就係你真心朋友喇!|||||唯一方法係唔理佢地,既然當初係佢同你講有邊D人講你壞話+內容,佢一樣都可以咁樣對其他人,但呢個只係時間問題。。 其實整件事只是你朋友出於妒忌,見你人緣好似幾好咁,所以用呢種手法來對付你。 要人犯眾憎,只會令其他人更加討厭你,甚至影響很多人對你品格嘅睇法。 與其憎恨人,不如做好學生本份先吧~|||||你要扮哂可憐咁.有咩都屈佢(絕到嘔~),都要講唔"小"大話 不過,你就算咁'陰'佢都可能冇咩人信你,唔知有唔有反效果tim, (依家d人應該信哂佢,你都唔知可唔可以令佢.........)~ 如果真係要佢.....,咁你就要想辦法...屈佢/ 講一d佢嘅衰野(唱衰佢)/同佢罵時,錄音,你扮可憐 (電視劇橋) 但係,不如你地搵個中間人傾好佢

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    thhzpvx 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()