close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

想問d關於天水圍band2 中學

發問:

我ge成績係band2到啦!(大約band 2 中),我有d咩好中學可以試下呢?本人的家人想我入元朗公立中學校友會鄧兆棠中學,本人自己個次去左裘錦秋個簡介會有d想入裘錦秋!請你地俾d意見啦!唔該曬!

最佳解答:

我覺得2仲可以試下li d中學 張煊昌 十八鄉 羅桂祥 伊中 湯國華 循道衛理 裘錦秋同鄧兆棠之比 我覺得2間都差唔多 鄧兆棠就校風好dd 裘錦秋就冇咩特別

其他解答:

你地d意見都好唔岩我,不過算數啦,交俾人地選啦!|||||我本人係屯門居住,我現在係元朗公立中學校友會鄧兆棠中學讀中一,直到而家(本人現在讀中五), 我個人認為天水圍band2中學是鄧兆棠中學(本人現在讀),我個人認為你唔好入裘錦秋,因為聽人講話是band3來,但是你的志願,要你自己決定!|||||如果係band2中..我個人認為你入鄧兆棠就會好d..因為裘錦秋係收band1尾至band2中...雖然係咁...但係都會難d...因為人地多素都會收左band1-band2頭先...但係都5會話冇可能..因為都要睇你?間係咩學校....
arrow
arrow

    thhzpvx 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()