close
標題:

我換了底板問題

發問:

是gigabyte的ga-73pvm-s2h,我以前都是用SATA HD 和 SATA DVD RW。但一換了這底板,BIOS detect我的是IDE?入到去windows去我的電腦都是話我的是ide。但我去 bios SET onchip sata mode ,set 去 AHCI 或 RAID,連windows 也入不到和裝不到。請問怎樣set 到 是sata?現在燒碟時,燒了幾秒鐘後halt 機。是halt 到 mouse 都不能動。是不是底板壞了?bios都是最update的。

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我唔係用這板, 但都想幫幫你.. 你HD 同DVDRW都有SATA, 你BIOS DETECT IDE, 極大可能係BIOS的SATA CONTROLLER, SET 左IDE MODE(預設) 以最大兼容性換取快DDD. 你裝左WINDOWS後(XP), 再係BIOS 換AHCI//RAID, 你係一定入唔返WINDOWS 如果你係XP, 你可以換AHCI/RAID前先換SATA AHCI/RAID CONTROLLER DRIVER(碟會有), 換左先得, 唔係會入唔到WIN. VISTA 未知點整 如果在裝WINDOWS XP/VISTA 前SET AHCI/RAID 裝, 你一定要係碟抄個RAID/AHCI DRIVER出黎(同上), 而家好少廠會突登比隻磁碟你...如有你DRIVER係手. XP..你安裝時第一次入藍色畫面, 畫面下會顯示按F6 裝SCSI DRIVER.. 你按F6 比DRIVER 就OK, 如果係VISTA, 在你選擇裝VISTA在那個HDD時(如果你選了AHCI/RAID, 應該係個LIST到咩都見唔到), 你按指示(好似都係F6定咩) 裝返DRIVER, 就會SHOW出你的HDD... 燒碟機方面我都冇咩研究, 雖然我都係用SATA DVDRW(LITEON), 但是看看IDE MODE時燒碟時有冇問題. 因為我都未試過係AHCI/RAID 模式中認唔認到

其他解答:
arrow
arrow

    thhzpvx 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()