close
標題:

聖士提反女中學(20分)

發問:

我今年9月開始讀聖士提反女中學 So...想知多D佢嘅野 -------------------------------------------------- ?唔要學校資料/背景 ?最好係學校經歷/注意事項 ?最好係師姐們答 -------------------------------------------------- ~ THX ~

最佳解答:

哈哈. 我係師姐wo. X) um..其實你有咩特別想知? 你一開始用哂全英上堂吒, 就一定會唔慣. 上堂都未必聽得明哂. 不過係一個學期之後呢.你ge英文其實係不知不覺間會好左好好好多.(我都係) 始終接觸多左. 咁你上堂都會好好多. 你真係可以做到每一個字都聽到. 你中,英, 數呢, 會依照你ge程度黎分組上堂. 老師亦會因材施教. 如果你係abc班, 就會分成abcd四組. a就係所謂ge精英, b就差d, 如此類推. 如果你係de班呢, 就會分成xyz三組. x就係所謂ge精英, y就差d, 如此類推. 咁如果你入左d/z組都唔洗驚, 因為如果你係考試同平時ge成績有abc/xy ge程度, 你可以升組架. 所以唔洗擔心! :) 咁你電腦科都會分兩組上架(應該), 因為d computer room唔夠大. X) 一個房坐得半班人. 除非你去mmlc/mmr上(即多媒體電腦室), 不過通常F.2先會去mmlc上. 我好似冇講campus呀呵!? 咁我地就有三座building, 就係 1. june li buildinr(主樓)(我地有時會叫main buil.) 2. HTTC (徐大統大樓, 通常叫徐大統) 3. jubilee building (金禧樓)(我地有時會叫JB) 咁呢, jb就擴建過, 因為100th anniversary 咁就係f.4 classroom黎ge, 一層一班. (好似有d wasteful = =) 咁係JB staff room o個層(姐係一樓), 有幾個room用左黎kindergarten. kindergarten本身係小學到ge, 但係因為小學rebuild, 搬左, 所以kindergarten搬左黎中學度. 咁講下d building有d咩facilities啦. 咁呢, main buil呢就係f.1,5,7(有時有f.6)ge classrooms, office, music room, canteen, KSL hall同好多好多. 咁HTTC就係lab(實驗室)同library. jb就係f.2,3,4(有時有f.6)ge classrooms, gym, gpr(general purpose room), cookery room, needle work room. 我好似好煩咁添, 好多野講. 同埋我怕過word limit. 不如咁啦, 你有咩再想問就e-mail我啦! :DD 祝你開心in ssgc! :DDDDD (多d "D"開心d嘛! XD)

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

學校會按照分班試成績定出中英數三科的組別,即The top division A, B, C and X, Y, Z. 當然以A 和 X為最好,然後三科都會分別去其他課室即所屬division 上堂。 另外會要求音樂方面,有一樣在學校學。
arrow
arrow

    thhzpvx 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()