標題:

如果上課時你急得要瀨尿出來,老師唔比你去廁所,已瀨左dd尿,你會點做?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

如果上課時你急得要瀨尿出來,老師唔比你去廁所,已瀨左dd尿,你會點做? 如上題?

最佳解答:

個問題有D怪怪地咁=W= 我就唔知你點解咁問啦 不過都係答下你..個人意見 我會叫老師再比我去囉 同時再話比去聽已經瀨左D啦咁囉 如果佢唔比就無辦法囉 不過比我我諗我會告佢(除非係岩岩小完息唔比你佢就話姐) 都話左瀨囉都唔比就過份左D

其他解答:

瀨出來!!!|||||我會立即唔理個老師走去廁所~"~ 之後就話比家長知,, 再寫家長信投訴個老師"|||||我會在小息向校長投訴,當然要換左條褲first! 2006-11-19 16:56:17 補充: but要繼續忍!|||||我會說:小息下小,兒家下大。|||||我會攞張紙巾遮着, 唔俾人知!|||||我會衝出課室
arrow
arrow
    全站熱搜

    thhzpvx 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()