close
標題:

我有D關於JJ 既問題

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我有D關於JJ 既問題 我今年13歲,JJ勃左之後CM 1.我係咪太短? 2.我JJ未反,大約幾多歲會反? 3.我好似D人咁Chok射5到,要趴係床到前後整先有精出,點解既? 4.我未試過射,次次滴出黎,點解既? 我有好多性既問題想問呀,可5可以留EMAIL 俾我 千其5好COPY 出黎俾我

最佳解答:

1. 太短! 2. 不會反! 3. 前後整勁d! 4. 因你虧!

其他解答:
arrow
arrow
    全站熱搜

    thhzpvx 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()