close
標題:

炎亞綸和王子邊一個靚仔D???

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我喜歡炎亞綸多D,因為他又童真又可愛^^ 那你地喜歡炎亞綸多D還是王子多D牙!!!

最佳解答:

梗係亞綸咧=) 亞綸超可愛,份人又真,又有才華* 鋼琴提他小提琴長笛都識* 睇小小大人物MV就知,CUTE到爆*V* 唔止添呀``亞綸唱歌又勁好聽,好有feel^^ 自從我見到王子d fans咒亞綸和佢屋企人死光光和不得好死之後,對王子都幾反感! 我個人認為佢d style有d跟亞綸`` 最重要係亞綸真係好有性格! 我行我素咁*睇佢Blog都知* 好鬼死型XDD {全部都係個人意見,不喜勿插=P}

其他解答:

Sure.I think so.|||||如果正係炎亞綸&王子..我擇亞綸...王子唱歌勁嘔.. 不過我都係中意大東多d!^^"|||||我鍾意王子多d:P 因為佢真係好帥好可愛 又聰明運動又叻 簡直好似完美一樣:P!|||||亞綸` 我覺得他比較帥. 他很成熟,同時又可愛 而且他對粉絲很好 又孝順 唱歌又好聽 音樂方面非常卓越 至於王子,他的面型也太....包吧|||||亞綸,,,因為佢又靚仔…又Q喎,,, 最大ga原因因為我好like佢,,,|||||我喜歡炎亞綸多D,他靚仔D|||||是亞綸,,,是亞綸,,,, 亞綸他的樣子真的很可愛喔,,,,,|||||我仲意王子多D,因為他咁年輕已做到藝人,而且有型,當然深受少女歡迎啦!|||||王 子 一 個 字 : 型 =] 型 爆 牙 你 唔 覺 咩~~ 睇 吓 [黑 糖 瑪 奇 朵] 2007-11-23 16:53:20 補充: 黑 糖 瑪 奇 朵 D 棒 棒 堂 都 型 牙~~仲 有 黑 澀 會 美 眉 都 好 靚 女 ~~|||||王子,because佢好可愛仲有又細個d,比人一種天真又帥氣的feel!
arrow
arrow

    thhzpvx 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()